Перегляд конспектів (1-2 урок)
Тема. Роль Гетьмана Мазепи в українській історії.
Мета: розкрити роль і значення гетьмана Івана Мазепи в українській історії; допомогти учням збагнути патріотичну та героїчну суть діяльності гетьмана; розвивати дослідницькі навички учнів, уміння аргументувати, відстоювати власну точку зору, виховувати в учнів почуття людської гідності, свободолюбства, високі естетичні смаки.
Обладнання: виставка художніх творів українських і зарубіжних письменників про І. Мазепу, портрети гетьмана й історичних особистостей його епохи, дослідницька та монографічна література про гетьмана.
Нетрадиційний урок "Що? Де? коли?"Оцінка історичної постаті і діяльності гетьмана Б.Хмельницького
Мета:закріпити знання учнів з даної теми; оцінити історичну постать і діяльність гетьмана Б.Хмельницького; виховувати почуття гордості до славного минулого нашого народу, любові до героїв- козаків, славних захисників української землі проти загарбників.
Перегляд конспекту (4) урок
Нестандартный урок. Урок – суд.Тема. Выдающиеся личности и исторические события.
Цель:
1.ознакомиться с жизнью и деятельностью И. Мазепы, Наполеона Бонапарта, Й.В. Сталина, причинами и ходом ІІ Мировой войны, голодомором 1932 – 1933гг;
2.развивать умение анализировать, систематизировать, умение делать выводы;
3.воспитывать интерес к изучению истории Украины, Всемирной истории, формировать патриотические чувства.
Тип урока: нестандартный. Урок – суд.
Оборудование: иллюстрации, доска, награды активным участникам, портреты, исторические книги, материалы ,документы, мультимедия.
Перегляд конспекту (3) урок
Тема:
"Три стани середньовічного суспільства. Феодалізм."
Мета:
1.навчальна: - ознайомитися з трьома
середньовічними станами суспільства, з причинами будівництва замкових споруд,
рицарськими турнірами та світоглядом середньовічного суспільства;
2.розвивальна: розвивати вміння висловлювати
власну думку, робити висновки, систематизувати й аналізувати матеріал, установлювати
причинно – наслідкові зв'язки; продовжити формування навичок самостійної
пошукової діяльності (самоосвіти й саморозвитку); формувати й розвивати навички
збереження здоров'я;
3.виховна: виховувати інтерес до вивчення історії та
культури, розвитку країн Західної Європи
в середньовічну добу, сприяти розвитку ораторського мистецтва, поважати
традиції інших народів, бути гуманними й толерантними, виховувати патріотичні
почуття до вивчення історії та традицій власного народу.
Тип уроку : комбінований.
Наочність і обладнання : екран, проектор, історичні документи та джерела, ілюстрації,
відеофільми, схеми, таблиці, портрети.